péntek, március 23, 2012

idén tavasszal is

sikerül minden este kikészülnöm, illetve sokáig fennmaradnom, de most nem a BL, vagy EL meccsek miatt, hanem az ÉH2 miatt. :) egyszerűen nem tudok lejönni róla. mondjuk, nem is akarok. nem is bánom, hogy a MU kiesett mindenhonnan. najó, bánom hát, de most nem tudnék választani csütörtökön a meccs és a párválasztó ceremónia között. így viszont nincs kérdés, hogy mit nézek.
jaj, tegnap ÉdenMáté Rooney mezben villogott!! szerelem első látásra bazzz, SZERELEM!! :) még mindig szimpatikus nekem ez a fiú, a pólójától függetlenül, bár tény, hogy az sokat dobott még rajta. :)
Levente meg már bánja, hogy az erőszakos, rém idegesítő Alexának adta a védettséget, aki persze az egyből kitolta Kírát, de szerencsére a szerkesztők megkegyelmeznek a kiscsajnak, és Peti balfaszságára hivatkozva visszaküldik. fú, azt már én is várom, hogy lássam a többi csaj arcát, mikor visszamegy. :) kurvára nem örültem, hogy ő esett ki, inkább Noémi takarodott volna vissza az annyába, vagy Alexa, vagy a Műanyag Pocahontas. ezt a hármat nem bírom. nagyon nem. 
persze remekül tudják tördelni a műsort, mikor a párválasztó utolsó mozzanata előtt bevágtak még egy reklámot, már őrjöngtem az idegtől, hogy wtf. mondom, teljesen rákattantam. :)
az Extrában meg... Edina magára haragította Mátét, jogosan. már majdnem dugtak, aztán meg mégsem. ilyet nem lehet egy pasival csinálni, pláne ilyen szituban. teljesen megértem, ha Máté esetleg lecseréli emiatt Edinát, bár nyilván nem fogja, mert alapvetően nem jön ki jól mással. csak hát így megszivatni... szegénykém, próbált alkudozni, hogy had dugja be a farkát, csak egy kicsit... cuki volt nagyon. és meg is értettem, hogy be van gerjedve, Edina folyamatosan húzza az agyát, de nem tudom mi a szarért nem dugatja meg magát. ő annyira az érzelmekkel foglalkozik, pedig itt most pont nem az kéne. tegye szét a lábát, oszt kész. szerintem tutira mehetne a fődíjért, ha megtenné. 
mondjuk kíváncsi leszek a végkifejletre, meg hogy ők itthon milyen viszonyban maradtak. 

van egy nagy újdonság a lakásomban, amiről még nem beszélhetek, mert Banyának meglepetés, és nem akarom lelőni a poént. majd hétfőn megírom, hogy mi volt az, mert addigra Banya jön és majd meglátja. :) amit előre elmondhatok, hogy nagyon jó, nagyon szép, és nagyon-nagyon boldoggá tesz, hogy van. :)

tegnap jelentkeztem egy Reklámszövegírói állásra. beírtam egy jó kövér összeget. 1 héten belül kéne kezdeni. ha megadják a pénzt, esküszöm, hogy egy percig sem fogok gondolkodni, hanem belevágok. ;)

Lovagom megvan, itt van, rám se néz. :( most akkor vagy a pálcikák jönnek be neki, vagy van valakije, vagy azt hiszi, hogy nekem van valakim, vagy azt, hogy nekem ő nem jön be, vagy azzal van baja, hogy a főnöke vagyok... vagy nem tudom mi van. :( lesz majd ismerkedős bulink, megpróbálok akkor villantani valamit, mondjuk mellbimbót, vagy mittomén. :DDD áhhh, nem. inkább csak próbálom majd megismerni, érdeklődni iránta. azt már tudom, hogy szokott edzeni, edzőterembe járni. most akkora pulcsikban jár, hogy ebből tulajdonképpen semmi nem látszik, de alig várom, hogy nyár legyen, és ő is ledobjon némi textilt magáról. :)

szerdán felpróbáltam egy farmerszoknyát egy boltban, és ha nem lett volna annyi az ára, amennyi, már meg is vettem volna. így legalább annyit már tudok, hogy jól áll, de majd nézek valahol olcsóbban. nem volt ez se drága igazán, de annyira nem volt jó, hogy ennyit adtam volna érte. ha feleennyibe kerül, már megvettem volna. :)

attól, hogy a pénzügyi helyzetem valamelyest rendeződött, még nem kezdtem el ész nélkül költekezni, és továbbra is meggondolom, hogy mire költök. amire most már muszáj lesz, az egy jó kozmetikus és a fodrász. úgy döntöttem, hogy levágatom a hajam, valami dögös rövidre. volt bennem egy félelem, hogy rövid hajjal nem leszek majd elég nőies, de rájöttem, hogy ez baromság. ahhoz ugyanúgy lehet sminkelni, bizsukat hordani, csöcsöt villantani, meg ilyenek. úgyhogy le is vágatom, meg be is festetem a kedvenc világos rézvörös árnyalatra. aztán télre úgyis megnő megint, ha nem vágatom le, szóval nem para. de most elég volt a loboncból, nem áll ez már sehogy. rövid, dögös, divatos, akár extrém típusú rövid hajat szeretnék, ami persze tud lányos is lenni. :) nyárra úgyis az a praktikus. :)

ma este Ginával muffinozunk, holnap munkanap, de este Banya jön, vasárnap meg döglök. egy napos lesz a hétvége, és még az órát is előre kell állítani, szóval 1 órával még kevesebb is lesz, bele fogok dögleni. :( hétfőn vagy fel bírok kelni, vagy nem. már így is nehezen megy. :( ráadásul hétfőn ISO audit lesz, amire ma és holnap tervezünk felkészülni... innen nézve nevetségesnek tűnik, vagyis nyilván nem leszünk készen és rendben, de azért én hiszek benne, hogy mégis. mondjuk, ma még semmit nem csináltam ezügyben, és nincs is semmi kedvem hozzá, de majd ha OJ előkerül, akkor esetleg belevágok. addig láblóga, ami amúgy is rám fért már. :)