hétfő, február 21, 2011

pont ma nem

vettem fel sapkát reggel. hát nem hóesésre megyek ki? egyszerűbb lett volna, ha előbb az ablakon nézek ki, mint hogy elinduljak, de hát én már csak ilyen vagyok. :) aztán meg szentségeltem, hogy a frissen mosott és vasalt hajamnak egyből annyi. :(

a hétvégi névnapozás egyébként nagyon jól sikerült. :) pénteken munka után egyből hozzám mentünk. nekiálltunk a tésztagyúrásnak (én aranygalu, Balázs pogi), közben persze töltés, tekerés... :) Andi előkészült a bolognaihoz, így amíg keltek a tészták, addig Balázs megcsinálta a főételt. :) 1 kg húsból. :) isteni finom lett persze. jól bezabáltunk. aztán pogisütés, aranygalu sütés. ez utóbbi éjfélre lett pont kész. szépen megkelt a tésztája, de túl nagy tepsibe tettem, legközelebb ügyesebb leszek, és még finomabbra sikerül. bár így sem volt rossz. :)
hajnali 3-ig voltunk fenn pénteken, kaptam egy Stahl Judit szakácskönyvet a lányoktól névnapomra. Gyors desszertek a címe. :) be is jelöltek benne egyet, hogy az lehetne a következő... hát nem cukik? :)) annyira helyesek, aranyosak, de tényleg. :) felváltva mosogattak, nekem nem is kellett. :) bár azért most van otthon mosatlan rendesen. :) az valahogy mindig termelődik.
Balázs elment szombat reggel dolgozni, Andi délutánig maradt, Gina meg vasárnap délutánig. nekiálltunk Agymenőket nézni. aztán meg meccset, meg filmeztünk este. meg persze dumálgattunk. az én sok évem, meg rutinom próbáltam átadni a lányoknak, mindenféle bajaikkal kapcsolatban (az egyiknek a pasijával van gondja, a másiknak meg a barátnőjével), mint egy Mamagésa, úgy osztottam az észt. :) Gina már szinte a hugom, vagy nem is tudom. elég sok közös vonásunk van. meg olyan kis aranyos, törékeny, de kibaszott jófej csaj. :)) egy vadállat ám. pedig nem úgy néz ki. :)) szétröhögtük magunkat a hétvégén. :))

vasárnap 10-kor keltünk fel, aztán sorozatozás tovább. meg persze zabálás. tök beteg vagyok, egész hétvégén ettem. uhhh... megint nem fogytam egy dkg-ot sem. :(( 

Vérnénnye még mindig tobzódik. annyira boldog vagyok ettől. :((( a hétvégén a hasam is fájt, csak hogy jó legyen... áhhh... undorító. :((

a héten viszont csak három napot dolgozom, mert csütörtöktől forgatás van. a hátam közepére sem hiányzik, de muszáj lesz. és annyi dolgom van még előtte. és annyira nincs kedvem csinálni egyiket se. dolgozni meg főleg nincs kedvem. hányok a melómtól, meg itt az egész mindentől. :(( cserébe másfél hétig nem leszek itt. :)) juppiii!! :)) viszont másfél hétig blogolni se nagyon fogok tudni, maximum tőszavakban, úgyhogy ezért előre is elnézést és türelmet kérek az olvasóktól. :)) amiről lehet, majd úgyis beszámolok, ha végeztünk. :))