péntek, február 11, 2011

le is pörögtem

szépen ma reggelre a dokis témáról. hülyeség volt az egész.

persze az éjszaka sem úgy alakult, ahogy terveztem, mert direkt lefeküdtem időben aludni, hogy a mai bulizásra ne legyek fostartály állapotban, erre hajnali 1-kor arra ébredek, hogy a gitáros szomszédnál buli van, üvölt a hangos zene, gitároznak, meg pasik üvöltve pofáznak, röhögnek.
3/4 2-kor mentem át becsöngetni, addig bírtam. ki se nyitotta az ajtót, csak mögüle kérdezett ki, hogy wtf? én meg mondtam, hogy "én vagyok a szomszéd és aludni szeretnék. megtennétek, hogy lekapcsoljátok a zenét?" válasz: "elnézést. persze." (cserébe azért reggel 8 előtt, ahogy elindultam dolgozni, jól becsöngettem a lakásukba is, meg lent a kaputelefonra is ráfeküdtem. csak hogy érezzék a törődést. ha én nem alhattam, ők se dögöljenek délig nyugodtan.)
na, aztán kuss lett hálistennek. de én úgy felpörgettem magam ezen, hogy hajnali 4-ig csak feküdtem az ágyban és forgolódtam, egy percet sem aludtam.
úgyhogy most olyan vagyok mégis, mint a fostartály. jó kis este lesz, már látom. :( 
mire bejöttem reggel, megint elromlott a kávégép. nem tudtam egy normális kávét inni... picsába. rá fogok szokni megint, hogy otthon főzök és behozom, vagy valami. ez nem állapot.

tegnap vettem egy felsőt. nem a legjobb, de már nem tudtam mást kitalálni abból a 2000,- Ft-os keretből, amit erre szántam. lehet, hogy aztán végül nem is azt veszem fel, hanem valami mást... még nem tudom. nadrágom persze továbbra sincs, ugyanis a nadrágjaim egyrésze már olyan bő rám, hogy hordhatatlan, a másik része meg szűk, és azért nem kényelmes. szóval megint topis leszek, és a procc népek majd jól ki fognak nézni este maguk közül. ez a megaláztatás kurvára nem hiányzik, de majdcsak feldolgozom valahogy. :(

kurvára elegem van a csóróságból már megint, és még mindig. úgy néz ki, az álommelóm is romokban. hiába mantráztam én, ha egy fasszopó "toborzási munkatárs" felülírja még ezt is (nem értem egyébként, hogy miért nem hívtak be interjúra, azért ez majd egy cikket még megér valami HR portálon, vagy bárhol... nekem nem tart semeddig kifröccsenni a méltatlan eljárás miatt). úgyhogy maradhatok ennél a trágyagány cégnél, és éhezhetek, meg nyavalyoghatok, mert utálok már ide bejárni. :(

pedig terveztem, hogy majd befizetek angol tanfolyamra, meg kicsit egyenesbe jövök, de hát így minden borul. marad az éhezés, meg a hányingerrel dolgozás. ma reggelre megint a szar úszik a női wc-ben. komolyan mondom, hogy ez egyszerűen embertelen. van még egy ilyen cég a városban? de komolyan... biztos, hogy nincs. :((