hétfő, február 14, 2011

mintha a karomat

vágtam volna le, annyira megrázó volt pénteken, buliba indulás előtt, megválni az Ozorás karszalagjaimtól. mintha a vérem folyt volna el... nagyon durva érzés volt. :( de levágtam, mert igyekeztem lánynak öltözni és mutatkozni a pénteki bulizós éjszakán. utólag persze tudom, hogy nem érte meg, de hát utólag más is okosabb. :)
Zsóval megittunk egy üveg bort, indulás előtt, aztán felmentünk a barátaihoz, ahol lakásavató volt. egy halom fiatal, nagyrészét Zsó sem ismerte. voltak köztük jó fejek, meg nagyon-nagyon jó fejek. ott is ment az ivás, aztán előkerítettem egy trombitát, és végképp én lettem a társaság közepe. 10-re kellett volna odaérni, ahol Barbiékkal taliztunk, 3/4 11-kor jöttem rá, hogy kurvára késésben vagyunk. viszont a házibuliból nem nagyon akartak elengedni. ott könyörögtek a srácok, hogy ne menjünk már, mert akkor vége a bulinak, mi voltunk a legjobb fejek, és még sorolhatnám.
egy 28 éves forma fiútól megkaptam a bókot: "nemcsak jó fej vagy, de okos is!" majdnem elolvadtam... jó, hát a szépségemről nem vártam, hogy ódákat zengjenek, mert nem voltam megelégedve magammal. végül nem az újonnan vásárolt felsőt vettem fel, mert nem éreztem jól magam benne, hanem egy másikat, de így is mammernek éreztem magam. meg persze kövérnek. és ez az este folyamán még fokozódott. :(
szóval mitől is ájultak volna el a külsőmtől, ha rólam is sütött, hogy nem vagyok vele elégedett. no, nem mintha egy 28 éves fiúval szeretnék bármit is kezdeni (bár egy éjszakára még akár jó is lehetett volna). a lényeg, hogy hozzájuk fiatalodtam, és nagyon jól éreztem magam velük. az én humorom, meg beszólásaim üdítően hatottak, azt éreztem. :)

a lényeg, hogy nagynehezen odaértünk a farsangi buliba. a zene nem az én zeném volt. de másé se nagyon, ahogy elnéztem. meg mintha a társaságunk teljes egésze csak feszengett volna... mi okozta ezt? nem tudom. de valahogy nem volt az igazi. :( kár érte. :( ráadásul a pultban is átbasztak. mojito helyett mentás ásványvizet kaptunk néhány lime darabkával... erről ennyit. :(

hajnali 2-kor libbentünk tova Zsóval, méghozzá a Corvintetőre. ugyanis a házibulis társaság oda tartott. kifizettük a 800,- Ft-os beugrót és bementünk. persze társaság sehol. a zene jó volt, így táncolni kezdtünk, de nagyjából 1 óráig bírtuk. én mondjuk már 5 perc után kiborultam az agresszívra bebogyózott tinédzsereken, akik egyrészt ki is néztek maguk közül, hogy mit keresek én ott, mint mammer, másrészt meg olyan parasztul viselkedtek, hogy legszivesebben felrúgtam volna némelyiket. hálistennek Zsó is hamar megunta, ha mást nem, a nyavalygásomat, és hazamentünk. 4-kor feküdtünk le aludni.

muszáj volt, mert 8-kor kelés, kávézás, aztán indulás, nekem el kellett érnem a vonatomat. el is értem, nem is aludtam el... :)) otthon nem volt semmi extra, csak próbáltam a kimaradt alvást pótolni. amiért haragudtam is magamra, mert nem szeretek ilyen állapotban hazamenni, de hát a Tesóm tudta, hogy ez lesz, rajta múlott az egész, ő erőltette, hogy menjünk. így hát ez ilyen lett. sajnálom. majd legközelebb nem buliból megyek.

egyéb betegség nincs. Corvintetőre soha többet, meg ilyen zárt helyekre se, ahol ezek a tinédzserek megfordulhatnak. már értem a WB-s tragédiát is. ezek a gyerekek nem normálisak. a szar műanyagoktól, meg az éjjel-nappalis piálásoktól teljesen készen vannak. undorító. 
csak szabadtérre megyek most már, ha májusig kell várnom rá, akkor is. engem ilyen fostartály buli többet nem érdekel (pedig eszméletlen jó volt a zene). Normafa, Csigahegy, meg esetleg Hármashatárhegy oké. a többi szar nem oké. nagyon nem oké. ha augusztus óta kibírtam péntekig bulizás nélkül, akkor április-májusig is kibírom most már. :)

jah, a macska ivarzik ismét, reggel 4 óta nem alszok. úgyhogy a hétfő is monnyon le a francba. :(