kedd, február 15, 2011

az első szúrással

szétbaszta a vénámat ma reggel a nővérke... azt hittem pofánbaszom. ez után még háromszor szúrt meg, kétszer ugyanazt a vénát, mert az annyira jó volt... parádés. az, hogy nem is tudtak a vizsgálataimról... no, az meg korán, hajnali fél8-kor már kiborított, úgyhogy ez a fostartály magánklinika is elmehet a faszba. micsoda barmok ezek!?
aztán a radiológus nem tudta, hogy most csak nyaki UH, vagy hasi is... mondom, én tudjam? én nem vagyok orvos. én azt hittem, hogy náluk minden fel van írva, hiszen ott van mindenki előtt a számítógép... áhhhh... nem is értem, ezek hogy tudnak még mindig működni. ilyen alkalmazottakkal, meg ilyen belső kommunikációval. a lényeg, hogy a forgatásig már nem látom őket, és ez mindenképpen megnyugtató.
ja, a legszebb, hogy a szétbaszott vénám úgy be fog feketedni, hogy két hétig el se múlik... na, mondom remek, mert a forgatás jövő hét csütörtökön kezdődik. akkor még gyönyörűen fog kinézni a karom... eszem megáll... :((

a Dokival nem találkoztam, de a plazmán persze ment a cégről film, ott szerepelt. kicsit olvadoztam magamban (kínomban), de ennyi.

tegnap névnapi ajit vettem Ginának, meg betároltam otthonra joghurtból (van egy olcsó és finom a CBA-ban, de kb. sehol máshol nem láttam még), vettem 10 dobozzal, az a biztos. :) egy darabig legyen, úgyis azon élek. :)

este már leginkább nem csináltam semmit, fél10-kor, miután úgy elaludtam a Fulham-Chelsea meccsen, mint a huzat, eltakarodtam aludni. a macska ma reggel menetrendszerint ébresztett 4-kor, azóta megint nem alszok. meg kéne műttetni ezt a jószágot, mert kezd elegem lenni belőle. :(

mára sem tervezek semmi különöset (néhány ruhadarab kimosásán kívül), de azt nagyon. :) ja, lesz meccs, majd nézem. :)

ja, az álommelónak annyi. most már teljesen biztos. és ez kurvára nem jó hír... :(( 
viszont március 4-én péntekre van időpontom egy másik életvezetési tanácsadóhoz (egynél tavaly márciusban jártunk Barbival és Vikivel testületileg), és már nagyon várom!!! hiszek benne, hogy sokat fog segíteni. :)) 

és még: aki még nem látta a Poligamy c. magyar filmet, az egyszer okvetlenül nézze meg!! zseniális az ötlet és a forgatókönyv! a szereplők egy része persze béna (néha úgy éreztem, hogy csak azért kerültek a filmbe, mert valakinél jól fekszenek...), meg igazából nem vígjáték szerintem, hanem inkább dráma, de mindenképpen elgondolkodtató film az emberi kapcsolatokról. nekem legalább is ilyen. de az ötlet, meg persze Csányi Sándor szereplése (ja, és Péterfy Borié!!!! JUHUUUUUU!!! miatta egyértelműen kötelező!!!) mindenképpen csillagos ötöst érdemel. :)