szerda, június 01, 2011

már sokkal jobban

vagyok, a kimondhatatlan és leírhatatlan nevű oscillococcinum c. homeopátiás szer megtette a hatását. :) még nem szedtem be mindet, de be fogom, legalább kicsit rendbetesz. :)
vettem tegnap új bikinit, 1500-ért. :) asszem elég jó vétel volt. no, mondjuk majdnem mindegy, hogy miben riogatom a görög tengerpartot... :))))
a rohadt félzsömle miatt nem olyan egyszerű ám öltözködni. pláne bikinifronton... pff... :S komolyan mondom, már a lógó melleim se zavarnak, csak az a nyomorult félzsömle, ami egyre jobban kiáll a testemből, minél soványabb vagyok, és hát nem szép látvány. úgy nézek ki, mint akinek pöcse van. parádés. így sose lesz belőlem nőci. :(

úgy néz ki, be is fejeztem a nyaralásra vásárolgatást, mert elfogyott az erre szánt pénzem csúnyán. :( no, nem mintha még kellene valami. talán egy vizipityu (350-ért), meg egy gyékény (szintén 350-ért) még belefér. de lehet, azt is leszarom. :) jah, vettem viszont egy jó kis esőkabátot (350-ért), piros, és focis. :) az Ozorára úgyis kell, Görögben meg jól jöhet. :) belegondoltam, hogy még egy karton cigit is vennem kell, az 6000 péz... uffff... :S

mára nem tervezek semmit, csak lazulást, konkrétan. a Kos próbál szervezkedni, hogy találkozzunk. nekem már bármelyik időpont jó lenne, csak legyünk együtt végre. sajnos annyi ideje nem lesz hétfőig, hogy kimenjünk a szabad ég alá szexelni, pedig nekem semmi kedvem a saját ágyamban csinálni ezt. :( meguntam a 4 fal közötti létet, és ez a szexre is vonatkozik. vagy a szabadban, vagy valahol máshol, de ne nálam legyünk, az a lényeg. :) 

ez a "tiltás" persze más pasikra is vonatkozna, ha lennének, mármint ha sorban állnának az ajtóm előtt. de nincsenek és nem állnak. a társkeresőkről is töröltem magam megint. na, onnan nem lesz senki, az már tuti. :)

a hó eleji, hó végi őrület nálam már lecsengeni látszik, és lassan OJ-nál is. az elkövetkezendő két napban most már azzal kell foglalkoznom, hogy mindent rendben hagyjak itt, meg előkészítsek mindent, hogy OJ-nak könnyebb legyen a melója. na, ez is remek feladat... nem először élem át, és annyira nem is szeretem, de muszáj, ha nyaralni akarok! :))

ma az egyik opi (60 éves, pótanyum) megjegyezte, hogy ha ilyen séróval, meg külsővel megyek Görögországba, akkor sanszos, hogy vissza se jövök, mert valami pasi tuti ott marasztal. :))) no, ha nincs egy hajója minimum, meg egy palotája, akkor nem is érdekel. :) egyébként pedig minden megoldásra nyitott vagyok. :))