szerda, június 29, 2011

fél kettőkor kaptam

észbe az éjjel, hogy ideje lenne lefeküdni aludni.
no, nem azért maradtam ébren ennyi ideig, mert nem voltam esetleg fáradt alapból, hanem a mókásembert vártam, aki 9-re ígérte magát, oszt éjfél után ért oda. :( persze, mert letesztelte a zöldséget, mielőtt áthozta volna. :) szét is volt esve rendesen. :) nem, nem cseréltem le a régi kontaktot, csak igazából ki akartam próbálni ezt is. nos, nem kicsit erősebb, mint az eddigi témák, szóval óvatosan kell vele bánni. :)

tegnap hazafelé a buszon mellémült egy n+60 éves "bácsi". jól megnézett magának, jól végigmért, majd bár zenét hallgattam, megkocogtatta a vállam, hogy beszélni akar velem. mondta, hogy csak azért néz, mert minden piros rajtam (körmök, nadrág, felső, gyűrűk, karkötő). mondtam, hogy ma piros napom van. :) erre megkérdezte, hogy szabad-e udvarolni. esküszöm belepirultam. mondtam, hogy szabad és magamban hozzátettem: bár nem nagyon érdemes a korkülönbség miatt... :)) mindegy, 2 megálló múlva leszállt, de a lelkemre kötötte, ha legközelebb összefutunk, üljünk be egy cukiba, vagy valahova fagyizni. persze, feltétlenül. :)

aztán bementem a plázába, mert jégkrém kellett. :) ajánlom figyelmetekbe az Iceland jégkrémeit. 4-es kiszerelésben van, én olyat vettem már másodszor, ami karamellás, kívül belga csokival bevonva. 1 font az ára jobb helyen, nálunk 419,- HUF, de még így is megéri. :) KURVAFINOM!!! :) CBA-ban lehet kapni. :)
bevásárlás után elcsoszogtam haza. cirka fél óra alatt (najó, legyen 1) rendbevágtam a kecót, legalább is a nappalit, meg a konyhát. tehát fogadóképes vagyok, és ez már valami! :) a bőröndöm betoltam a hálószobába. jobb nem tudni, hogy ott mi van... uhhh... botrányosan lusta vagyok. :(((

útközben is megnézett egy csomó ember, és nem tudtam mire vélni. mondjuk reggel egy srác, ránézve a Rooney pólómra, bólogatott hevesen, hazafelé viszont az összbenyomásom keltette fel a pasik érdeklődését. biztos, a full piros szerkóm. :) vagy valóban az, hogy kurvajól nézek ki. :) tegnap reggel kivasaltam a hajam, és az is sokat dobott az összképen. :)

míg várakoztam otthon, a napi betevő Charlie Harpert lenyomtam, bár tök szar, hogy pont, mire kezdem felvenni a fordulatot, addigra vége. :( aztán jöttek a romcsis filmek. :)
éjfél után meg Nancy, stílusosan, hiszen persze azonnal meg kellett kóstolnom az új szerzeményt, majd a zseniális Kaliforgia 2 db epizódja a IV. évad elejéről. szerelmes vagyok Hank Moodie-ba is. ennyi. :) meg Epres Attilába is, aki a magyar hangja. :) olyan remekbeszabott káromkodásokat tol, hogy öröm hallgatni. :))

no, Kaliforgia után még a borsómat is kényeztettem egy kicsit. utána kaptam észbe, hogy fél kettő van, alvásidő. :) nem is volt baj az elalvással! :P letettem a fejem, oszt kész. :)))

kicsit nem néztem oda tegnap a facebookra, cserébe kedves exkollégáim, melegek, szerveztek házibulit, az egyiküknek a teraszán, péntek estére. úgyhogy péntek este velük fogom kiütni magam, előre láthatólag. valami rekesz roséról beszéltek... uhhh... jobb nem tudni. :)))) 3 emberre (még ha kettő "pasi" is belőle) nem gyenge mennyiség. persze a bulimeghívás szombat estig szól, 24 óra alatt meg azért elég sokat lehet inni, az is igaz. :))) 
most eszembe is jutott erről, hogy: 
"Még több napfényt! Még több napfényt ide!
Kiülünk a teraszra a kismalaccal
felhozok a pincéből egy palackkal
mi van itt, nézzük! milyen a hangulatod?
Kóstoljunk pár fajtát és évjáratot
a cuvée arra jó
a kadarka amarra jó
vagy egy '97-es a legrosszabból
meló után ez a legjobb..."

megmarhultam vénségemre bakker... annyira bejött a hennázás görögben, hogy varratni akarok. én, aki tiltakoztam ellene, meg baromságnak tartottam, most teljesen beleszerettem. ráadásul ráleltem egy olyan motívumra, ami pontosan olyan, mint amilyet én szerettem volna. persze rögtön már kettőt szeretnék varratni, de ugye párosan nem az igazi, így 3-ra fel kell fejlődni, és már a harmadikra is vannak ötleteim. mivel sok a szeplőm, kicsi a felület, ahova varrni lehet, ráadásul korlátozott a helye is, úgyhogy okosan kell kitalálni. :) de most tisztára rápörögtem. :)))

érdekes, 30 évet kibírtam fű nélkül, meg hogy nekem nem kell, meg el is ítélem, aztán tessék. 35 évet kibírtam tetkó nélkül, meg hogy nekem nem kell, meg el is ítélem, aztán tessék. :) változom. de szerintem jó irányba. :) és boldog vagyok így. kell ennél több??? :)))

ja, igen. még decemberben kezdtem hajtatni Zének az egyik növényemből, hogy majd elültetem neki. ő kérte. gyökerezett szegény pára, de nem került cserépbe, csak vízben állt. aztán míg nyaralni voltam, elpusztult. kb. pont akkor, mikor én lezártam Zével a dolgaimat magamban. jelzésértékű. még nem basztam ki a picsába (elfelejtettem), de majd ki fogom dobni. az sms-eit meg hétfő este kezdtem volna törölni, de aztán mégsem vitt rá a lélek. nem is tudom miért. le akarom menteni gépre, emléknek. hogy miért? én magam sem tudom. szerintem soha többé nem fogom megnézni őket, de el akarom menteni. összesen 1000 sms van, amit egymásnak küldtünk. nagyjából fele-fele arányban történt mindez. másfél év termése. :)
a lényeg, hogy továbbra is lezártnak tekintem a kettőnk "ügyét". és ahogy látom, ő is. amivel nincs is baj. egy koloncot megint leraktam a nyakamból.

ami még eszembe jutott tegnap, hogy kellett ez a fél év, amíg Andival, meg Ginával össze voltam nőve, ahhoz, hogy rájöjjek, hol kell keresnem a barátokat, illetve, hogy kik az Igazi Barátok, kik az Igazi Barátaim valójában. ezért nem is bánom ezt a fél évet, mert ebből is tanultam. csak olyan szar a saját káromon tanulni. :( a másén sokkal kellemesebb. :)))