csütörtök, június 16, 2011

rövid életjelet adok

most, az aggódók és a kíváncsiskodók számára egyaránt. :)
jelentem, hazaérkeztem tegnap reggel, aztán aludtam, és ma már dolgozni jöttem.
holnap csónakázós csapatépítőre megyek (boaaaa), de valahogy majdcsak túlélem.
részletes élménybeszámolót hétvégére ígérek.
röviden azért annyit, ami egyébként a tweetekből is kiderülhetett: ezzel a csapattal soha többé, sehová. azért persze jó volt, zsönyörűséges tengerpart, szikrázó napsütés, meg minden. de a társaság sokkal jobb is lehetett volna.
ma melóztam, holnap ugye csónakázás két napig. már most utálom az egészet, de igyekszem magam jól érezni. :) 
amúgy minden okker, csak kicsit égtem meg, és most már inkább barnulok, szóval lehet, hogy idén olyan szinem lesz, mint még soha. :))) legalább Ozorán már nem égek meg. na, azt várom igazán. nekem az lesz az igazi nyaralás, ezt továbbra is tartom. :)))

és el is húzok haza ebben a pillanatban, mert a ladikozásra még semmi cuccom nincs tiszta, és reggel 7-kor meg már indulunk a cégtől. jut eszembe, a szombati napért cserébe kapok majd egy szabadnapot, ugye??? muhaha... csak álmodom erről... :(((

no, sebaj, nincs puffogás. :) OZORAAAAAAAAAAAAAA!!! csak ez jár a fejemben. :)))) fú, a jövő héten meg is tudom venni a hetijegyet. :))) juppiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!! :DDD