hétfő, június 27, 2011

még éppen meg

tudtam őrizni a méltóságomat pénteken, csak addig ittam. najó, amikor kiderült, hogy az a csapat nyert, amiben az egyetlen jelen lévő főnök is volt, akkor azért bundáztam egy kicsit, de szerintem már senki nem emlékszik rá. :)
jó kaják voltak, jó sokat ettem, meg ittam is, de nagyon jól éreztem magam. kb. 6 körül takarodtam haza.

aztán anyuékhoz este 9-re értünk oda, már nem voltam részeg, csak tele voltam zabálva. úgyhogy azért anyu vacsijából is eszegettem, de nem tudtam sokat. a gyomrom is forgott picit a piálástól, meg hát tele is voltam mindenféle fincsiséggel. 

a hétvége egyébként szinte zökkenőmentesen telt el. apukámmal egyre nehezebb, de azért próbáljuk kezelni. én kb. vasárnap délre veszítettem el a türelmem vele kapcsolatban, addig azért tartottam magam, de aztán azt is megbeszéltük, már nincs para.

ma reggel meg munka. vagy legalább is bejöttem. :))) najó, azért dolgoztam is ma már, de szerencsére nincs nagy nyomás. :)

egyéb nincs. minden szép és jó. :) leginkább persze én. :))))