hétfő, december 05, 2011

egyetlen vágyam volt

péntek estére, mégpedig az, hogy a saját ágyamban aludhassak. szerencsére ez összejött. :) a Tesóm hezitált, hogy pénteken induljunk-e vagy szombaton anyuékhoz, végül a szombatot határozta el, az én hatalmas nagy örömömre. :) fú, mennyit csuriztam, hogy összejöjjön. :) aztán meg köszöngettem, hálálkodtam, hogy sikerült, hogy teljesült, amit kívántam. :)
uhhh, milyen moslék állapotban voltam pénteken... másnaposság, aznaposság, kialvatlanság... ahogy kell... :) mondjuk megérte, ez nem is kérdés, de azért húzós nap volt. viszont túléltem, és ez a lényeg. :)
szombaton kicsit nehezen vettem fel a család fordulatszámát, de aztán vasárnapra már egészen jól működött minden.
apukámmal volt pénzügyi beszélgetés, hogy mennyit és hogy tud segíteni mindkettőnknek. úgy néz ki, hogy levegővételhez jutok pénzügyi téren, legkésőbb márciustól, és az nekem tök jó lesz. akkor se leszek baromira eleresztve anyagilag, de legalább nem fogy el 10-én minden fillérem. 
hm, nagyjából ennyi van, semmi más. :)