szerda, december 07, 2011

azt kellett megérnem

2011 decemberére, hogy a munkahelyemen letiltottak mindenféle közösségi oldalt (amit amúgy pont leszarok, bár a fb-ot kicsit sajnálom), de még a webes levelezőket is, többek között a gmailt, ahol a dolgaimat intézni szoktam. ide jönnek az e-számláim, meg mindenki ezt a címet ismeri, meg egyáltalán.
hétfőn még döcögve mentek a dolgok, de kedd reggelre (Boldog Mikulást!) minden befosott. majdnem szétbaszott az ideg. :S persze nemcsak engem, többeket is. gyorsan alternatív megoldás után néztem, mert olyan nincs, hogy én levelezés nélkül maradjak, a cégesre meg nem vagyok hajlandó átirányítani semmit, mert így is a böngészőink tartalmára csapják ki egyesek a cégnél, nehogy már még a leveleimet is olvasgassák. persze, SAti megnyugtatott, hogy az azért nem olyan könnyű, de még csak kísértésük se lehessen.
ma SAti segítségével sikerült legalább átirányítanom a leveleimet egy új címre, meg néhány e-mailcímet még meg tudtam menteni, aztán ennyi, kalap-kabát. de talán ez valamennyire jó lesz. valameddig. amíg ezt a mailt is le nem tiltják, vagy nem tudom. mindenesetre máris igyekszem még alternatívákat találni, hogy ne érjen váratlanul a dolog.

OJ-val is a faszom televan. mondjuk tegnap, mikor rájött, hogy tőle meg elvették a skype-ot (a többi annyira nem izgatta), akkor azért benyögtem neki: "na, mi van? te se vagy különb tőlünk? téged is megszopattak?" ez láthatóan nem esett neki jól, pláne mire megértette, hogy mire akarok célozni. de leszarom. ma reggel meg simán bevonzottam, mert már a buszon azon agyaltam, hogy elegem van belőle, bár aztán eszembe jutott, hogy jövő héten szabadságon lesz, és ettől meg már el is mosolyodtam azonnal, erre Zuglóban felszállt a buszra. pff... jöhettem be vele reggel. már akkor jelezte, hogy akar velem évértékelő beszélgetést.
mondom: "ha arról akarsz beszélni, hogy szararc vagyok és nem dolgozok semmit, akkor hagyjuk, mert ezt a gittet már rágjuk éppen elég ideje"
de aztán belementem, hogy persze, beszéljünk. ha neki fontos, ám legyen. 

amúgy a netes tiltások állítólag (ez a hivatalos verzió) az egyik ügyfél miatt kellettek, mert adatbiztonság, meg mittomén. de amúgy meg ez a válasz: "dolgozzatok a kurva anyátokat!" és ennyi. szép mi?
szerencsére tegnap reggel még arra volt lehetőségem, hogy egy állásra elküldjem a jelentkezésemet. bár ugyanaz a fejvadász cég, akiknél már tavasszal is jártam, ráadásul lehet, hogy ugyanahhoz a céghez keresnek embert, ahol már voltam, de leszarom. ha hívnak jó, ha nem, akkor ez van.

amúgy meg mi is van? nem is tudom. kitaláltam, hogy egy olyan kütyüt kéne feltalálni (ha még nincs ilyen), ami a Föld felé tartó meteoritokat szétbombázza, vagy el tudja téríteni, vagy egyáltalán irányíthatóvá teszi, hogy hova essenek, hamár a Földbe akarnak becsapódni. ja igen, Discovery Science csatornát néztem megint. :) de az olyan szép, hogy vannak Amor, Apollo és Athen típusú aszteroidák. azt most nem mesélem el, hogy mi a különbség a három csoport között, de a lényege annyi, hogy az Apollo típusúak tartanak a Föld felé egyértelműen, és jelentenek veszélyt bolygónkra. 

de mi van még? szombaton disznóvágás. na, az pont nem hiányzik. este az El Classicóra nagyon haza kéne érni. aztán meg Format C: meghívott egy zártkörű, regisztrálós, full titkos bulira, ahova vihetnék még egy embert magammal, de nincs kit. ez azért kicsit szomorú, de megintcsak ez van. nem tudok mit csinálni, ha nincs olyan a környezetemben, aki szeretné azokat a zenéket, amiket én, ráér szombat este/éjjel, egészen vasárnap délig, és még bír is annyira, hogy eljönne velem pörögni egyet. azért ha valaki mégis, az olvasók közül, akkor a megszokott e-mailre jöhet jelentkezés. :) (a line up minimal, techno, acid disco, break beat és természetesen goa zenéket tartogat az érdeklődők számára)

ami jó ebben az új webes mailben, amit most használok az, hogy tudok ilyen áthúzott betűkkel írni, amit imádok használni, de a gmailben nem volt. 

vasárnap óta esténként érdekes ízkombinációkat tolok. először volt almaszósz libatepertővel (ismeritek Halász Judit dalát? még mindig fejből tudom a szövegét. :D), aztán szilvalekvár libatepertővel, meg szilvalekvár disznótepertővel. jó, mi? :) elképesztő, hogy micsoda ízorgiákra vagyok képes bizonyos állapotokban. :) mert egyszerűen jól esett! hozzá kell tennem, a szilvalekvár anyukám keze nyomát dícséri, és valami isteni. egy üveggel hoztam, de szerintem hétvégén még betárazok, mert fogy. :)

sajnos most már a twittert se látom napközben, hacsak nem a telefonomról, pedig éppen azon gondolkodtam, hogy micsoda csoda dolog ez, hiszen olyan emberekkel tudok kommunikálni, akik eddig, vagy úgy egyébként elérhetetlenek. pl. Tom Cleverly tartott egy kérdés-felelet órácskát (ő egyébként a MU egyik új, nagyon tehetséges, nagyon fiatal, túl régóta sérült játékosa), melyet ha kihasználtam volna, akkor olyasvalakivel válthattam volna legalább egy mondatot, akit nagyra tartok. és hát akiket még követek Twitteren (mondjuk a fél MU)... szóval ez hatalmas dolog. és hát sose lehet tudni, hogy Roo esetleg felfigyel egy kérdésemre, vagy egy kommentemre, és beszédbe elegyedünk és meghív egy látogatásra Manchesterbe ... bilibe lóg a kezem... na, hát ez. azért álmodozni jó. :) meg azért jó ez a XXI. század. valamire. legalább erre. amúgy meg vissza a Nyugatosok korába, de most azonnal, én ezt akarom! és onnan aztán setovább. :)

fú, a Tőzsdecápák 2. része egészen jó kis film, pláne hogy David Byrne nyomja a zenéjét, akit a Talking Headsből ismerhet a vájtfülű közönség. annyira boldog voltam, hogy egyből felismertem a hangját. :) szóval jó a film is, igaz, a végébe belealdutam vasárnap este, de majd bepótolom. :) jaj, és mekkora királyság a Talking Heads... imádom ezt a számot. :)

mi van még? tegnap bablevest vacsoráztam. najó, ez már too much infó. :)

ma este meccs. BL. Basel-MU. 0:3 lesz. remélem. mondjuk nekünk az X is jó, mert akkor szégyenszemre legalább második helyen továbbjutunk a csoportból. de remélem, nem az X-re játszanak, nem egy nyögvenyelős meccs lesz, hanem letámadós, harcos. Rooney vág egy hármast, oszt jónapot. :)