kedd, október 09, 2012

kellemesen jól sikerült

a pénteki üzleti vacsora a Darshanban. megbízókkal voltunk, de csak csajok, 9 után már csak 3-an maradtunk, sikerült jól berúgni is, de ezzel a szimpátiáját is még jobban megszereztem annak a megbízónak, akivel én leginkább tartom a kapcsolatot, szóval jól sikerült nah. :) száraz vörösbort is ittam, pedig nem szeretem, igaz, Tiffán volt, nyilván ezért csúszott. :)
éjfél után értem haza, már záróra volt, amikor hozták a számlát, hogy ugyan, menjünk már. néhány pasi a szomszéd asztaltól ránk akaszkodott, hogy merre megyünk tovább, de hát mindenki leginkább hazament, főleg, hogy a másik két csajnak gyereke(i) van(nak). :) engem meg várt otthon a Szerelmem. :) szegénykém, azt ígértem neki, hogy max. 9-re otthon leszek, ehhez képest hazaért 11-re és még nem voltam sehol, nem vettem fel a telefont sem. később küldtem neki sms-t, hogy ne haragudjon, be vagyok baszva, de megyek nemsokára. persze nem haragudott. :))) 
képes voltam még az alkoholra csinálni egy cigit péntek éjjel, és ez aztán igazán viccesre sikerült, mert olyan röhögő görcsöt kaptam, hogy az nem igaz. :) potyogtak a könnyeim, fájt az arcom, nem bírtam abbahagyni. az első momentumra emlékszem, amitől kitört belőlem a röhögés, de utána már csak úgy röhögtem. nem gondoltam semmire és mégis. :)) hajnali fél3 körül mentünk be a hálóba, hogy majd alszunk, vagyis inkább szexelünk, és kívántam is nagyon, de egy csomószor elröhögtem magam, így inkább abbahagytuk a próbálkozást. pedig mindenem lángolt, mintha forró lekvárt öntöttek volna az ölembe, leginkább úgy éreztem magam, nagyon kívántam a szexet, de feszt röhögtem. :) 
szombaton délelőtt sokáig aludtunk, aztán kávéztunk, visszafeküdtünk. közben persze bepótoltuk a szexelést is. :) szombat délután aztán Kereskedő elment dolgozni, bár előtte megsütöttem a töltött cukkinit (életemben először csináltam ilyet), és jól beebédeltünk belőle. én aztán a Tesómmal találkoztam, mert még mindig ki van borulva a kapcsolata miatt. illetve a pasija miatt, akiről most csak rosszat tudnék mondani, de minek. szánalmas, de tényleg. szóval a Tesóm lelkét ápoltam estig, aztán meg csak punnyadtam.
este sütöttem csokis muffint, kettőbe tettem egy kis zöldet, hogy kipróbáljuk, milyen a hatása. érdekes volt. Kereskedő egyből bekómált tőle, mondjuk én is kicsit. éreztem 1 óra múlva a hatását elég rendesen. mondjuk, szerintem hülyék voltunk, mert hulla fáradtan ettük meg, aztán meg leültünk a tévé elé, valami szar filmet megnézni. így aztán nem volt nagy élmény. :D de annyira egyikőnknek sem jött be, hogy mondjuk az egri kirándulásra csinálnék egy kosárnyit és azt falatoznám 5 napig. :)
még vasárnap is émelyegtünk, meg imbolyogtunk, meg kómásak voltunk, de Kereskedő elindult haza, hogy végleg elcuccoljon hozzám, magyarul véglegesítsük az összeköltözést. pár óra alatt meg is járta, a haverja elhozta kocsival, kipakoltunk, aztán átvittük LAndinak a szobabicajt, meg a szteppert, mert ő ezeket megvette tőlem, majd usgyi haza. :) végre kettesben lehettünk egy vasárnap délután... nem is hittem el... :) csodálatos is volt minden, csak Vérnénnye rondított bele mindkettőnk legnagyobb bánatára, de legalább ettünk jókat (sütöttünk hurkát, krumplival, és nagyon jól sikerült, meg amerikai palacsintát juharsziruppal, meg csokisziruppal.... nyammmm), meg láttunk jó meccseket (a MU végre focizott, a Barca meg végre nem páholta el a Madridot csúnyán, sőt, CéRoncinak hatalmas respect az egész meccsért), meg ölelkeztünk, bújtunk sokat. :)

imádom ezt a Férfit. úgy, ahogy van. szőröstül, bőröstül, mindenestül. mindig azt mondja, hogy én Királylány vagyok, és ne csináljak semmit, csak pihenjek, és hagyjam, hogy ő imádjon, meg körbeugráljon engem. most őszintén: lehet ennek ellenállni? :)) nyilván nem. :) és nem azért, mert lusta és kényelmes vagyok, hanem mert egy cukorpofa, azért. :) persze egy csomószor én főzök (pedig ő a szakács), meg mire hazaért este, várja a friss kávé készen, meg a meleg vacsora, meg elmosogatok, meg ilyenek, de szerencsére ő sem ijed meg, ha házimunka van, tegnap is kiporszívózott, miután elpakolta a cuccait, aztán meg felrakta az egyik polcot, ami fél éve leszakadt, meg az ágyat szépen hagyja, meg mosogat ő is, meg ilyenek. de az is mázli, hogy amúgy meg nem tisztaságmániás, tehát leginkább pont úgy leszarja, mint én, a dolgokat, vagyis nem kell azon feszülnöm, hogy van két szem por valahol, és jujj mi lesz, kiábrándul, elhagy, vagy bárakármi. hanem vagy leszarja, vagy megcsinálja. valamelyik nap gatyát, meg zoknit mosott, mert pont nem volt tiszta. nem esett kétségbe, kimosta kézzel. ennyi. életrevaló, az fix. :) és nem rám vár mindennel, hogy majd én megcsinálom. ha ő van otthon, és van ideje rá, akkor megcsinál bármilyen házimunkát. pedig tudja, hogy ez nem elvárás a részemről. egyszerűen nekem akar vele segíteni és kész.

a hétvégén bemutatom a szüleimnek is. ja, mert tegnap voltunk 3 hónaposak. :))) meg ha már összeköltöztünk, akkor miért ne? :)) úgyhogy szombat reggel megyünk, vasárnap délben jövünk, a Tesómmal hármasban, kocsival, és már kicsit izgulok. :) ott is fogunk aludni, és én már legalább 6 éve nem aludtam otthon pasival, szóval izgi lesz. :) (az exférjem volt az, ha netán nem világos valakinek) anyuék is biztos izgulnak, de Kereskedő szerencsére annyira jó fej és kommunikatív, hogy szerintem nem lesz probléma. anyukám főztjét meg amúgy is imádja. :) nem is mondom el neki, hogy mi lesz a menü, pedig anyuval tegnap kitaláltuk, had lepődjön meg. :)

10 nap múlva meg indulunk Egerbe, a romantikus hétvégénkre, amit úgy várok már, mint a Messiást. végre eltakarodunk a városból, még a megyéből is, kettesben, és borozni fogunk, meg zsíroskenyerezni (naná, hogy hagymával), meg a csak nekünk fenntartott kültéri jacuzziban töltjük az éjszakák egy részének egy részét. :) megyünk majd kirándulni is, Szilvásváradra, ha olyan lesz az idő. ez még képlékeny. már azt is várom, hogy vonatozzunk, meg ilyenek. mindegy, csak már húzzunk el valahová. :)

minden nap hálát adok, hogy megtaláltam azt, aki úgy szeret, ahogy vagyok, még talán magamnál is jobban szeret (bár az már hülyeség, hiszen totál rendben vagyok magammal, soha nem voltam még ennyire rendben, de persze ehhez kellett Kereskedő szerelme is), és cserébe én is úgy szeretem Őt, ahogy van. vak és fogatlan, de az sem érdekel. :) ezzel persze szoktam viccelődni (no, nem neki, hanem Barátnőknek), de igazából tényleg így gondolom. ha így marad, örök életére, akkor is szeretni fogom, mert ragaszkodó, meg hálás, meg tele van szeretettel, és szeretetéhséggel is. és nagyon jókat szórakozunk együtt, rengeteget nevetünk, jókat eszünk, meg minden flottul működik. :) sokszor nem tudom még elhinni, hogy Ő az enyém, hogy csak engem szeret, senki mást, de szokom a gondolatot. ;)

ma este melegszenyaparti lesz megint. :) jó lesz. :) csak lenne már 11 óra, hogy hazaérjen végre!!! kurvaszar, ha nincs velem, ha nem vagyunk együtt, nagyon tud hiányozni. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése