csütörtök, szeptember 20, 2012

szinte teljesen kivontam

magam a forgalomból az elmúlt egy hétben. múlt pénteken csaptam egy fergeteges házibulit, hajnali 1-ig tartott, Kereskedő 11-kor csatlakozott. rengeteget ettünk, ittunk és nevettünk. ;-) picit kínos volt néha, hogy bizonyos dolgokat nem említhettünk, vagy nem úgy, mert mindhárom Vendégem törzsolvasója a titkos blogomnak. :-o
a visszajelzések alapján Kereskedő jó benyomást tett mindenkire, Csírabácsi áldását is adta ránk... mit mondhatnék? Ámen.
;-)
remekül telt a hétvége is, sokáig csak az ágyban hemperegtünk, pihentünk, aztán talán melegszendvics partit csináltunk, bezabáltunk, MU-Wigan meccset néztünk, szeretkeztünk... szóval eltelt a nap, nagy békességben és szerelemben.
vasárnap hajnalban dolgozni ment, én még lustiztam kicsit, de aztán 9 körül magamhoz vettem a kávét, ami készen várt, és lestem az órát, hogy mikor érkezik meg Banya, akit olyan régen láttam.
nemsokára megérkezett, dumiztunk egy pár órát, nagyon jó hangulatban telt, főleg mert kedvenc zenéinket hallgattuk közben, még tinédzser korunkból. ;-)
kesvés volt, de jó volt. Banya belepillanthatott Kereskedő szerelmesleveleibe is... ;-)
sajnos személyesen nem tudtak találkozni, de remélem, hamarosan ez is megtörténik.
vasárnap este már nem volt semmi különös, csak foci és szerelem...
hétfőn mindkettőnket várt a munka, én hamar ki is borultam, és mivel takonykór kerülgetett, eljátszottam a nagy halált, hogy keddtől betegszabin lehessek. Kereskedőnek ugyanis csütörtökön és pénteken van szabadnapja, ráadásul én pénteken utazom a szüleimhez. szóval kellett ez a 4 nap.
volt is mivel töltenem: kedden ágyneműt húztam, szerdán mostam és megcsináltam a tanulószobát Kereskedőnek. összeszedtem néhány könyvet is. ja, meg Zsónak válogattam ruhákat a szekrényemből, egyrészt mert kell a hely Kereskedő ruháinak, másrészt meg Zsónak segítenék vele. remélem, valamelyik hétvégén eljön értük hamarosan. ;-)

még hétfő este együtt főztünk megint, méghozzá egy csodafinom pennét. olyan isteni lett a paradicsomszósz, hogy az valami döbbenet... és még teleraktuk sajttal, sütőben összesütöttük... ohhhh... nyami... ;-)

no, kedden Kereskedő sulija után gyors vacsi készítésbe fogtunk, mert a Madrid meccsét akartuk nézni. jó derbi volt! :-D
szerda este meg a MU meccsét csak felvételről adták, így addig lenyomtuk a Született gyilkosokat, meg a Keserű méz c. filmet. utána még meccs, aztán alvás. hú, de tré meccs volt ez tegnap. szégyen. és még foshatunk a Kolozsvártól... :-S

ma még vár rám egy kis takarítás, aztán meg egy kellemes este. :-)
holnap egész nap nem kelünk ki az ágyból, este 7 előtt úgysem indulok. jó kis nap lesz! ;-)
muszàj sokat egymás közvetlen közelében lennünk, mert aztán legközelebb csak vasárnap lehetünk újra, és addig ki kell valahogy bírni!!! :-D

szeretjük egymást. totál egy rugóra járunk. viszont nagyon másként szocializálódtunk, rengeteg fura szokása van, ami ebből adódik. nehéz élete volt, és tisztelem, becsülöm azért amit elért. de mindentől függetlenül: nincs olyan ember, akinek nincs fura szokása. nekem is van. de én minden percben ugyanúgy szeretem, méghozzá úgy, ahogy van. mert tudom, hogy Ő is engem...
<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése